Na gisteren met Bas een proefrit van ruim 300 km te hebben gemaakt zijn er nog een 3 tal gebreken naar voren gekomen.
Koelfan kapot (losgebroken van de motor)
Dynamo niet ideaal (waarschijnlijk koolborstels aan hun einde)
Lekke brandstofslang (vulleiding de tank in)
Het koelfan probleem was gauw verholpen door een andere van een sloperij in Emmeloord te halen en de Dynamo zit een nieuwe borstelset in maar deze lijkt niet helemaal z’n werk te doen, de dynamo zelf is dus ook defect. Morgen maar weer terug naar de sloop om een andere dynamo te kopen.
- De oude en de “nieuwe” fan, optisch gelijk maar toch zal de een beter z’n werk doen als de ander
- De koelfan zit op z’n plaats
- Druk bezig een nieuwe borstelset in de dynamo te plaatsen
- De dynamo zit weer op z’n plaats, met de nieuwe borstelset.
- De Dynamo zijde vanaf boven gezien.
- Bij het inbouwen van een dashboard klepje moet eerst de onderste rand en het kopschotje van het tussenschot verwijdert worden.
- Zo kaal moet het zijn
- Nu kan het frame geplaatst worden
- Het frame goed aanduwen tot het *KLIK* zegt
- Het frame zit er nu in en de klep kan zo geplaatst worden.
- Zorgen dat het pennetje goed op z’n plaats zit en zo aangedrukt kan worden om de klep te vergrendelen.
- Eerst links er in steken
- En dan rechts met het pennetje vastzetten.
- Goed aanduwen zodat deze *KLIK* zegt.
- De beugeltjes nog even vastzetten
- En het dashboard kastje is geplaatst
- Alles is netjes afgeschermd en van het zicht ontrokken maar opendoen spullen in het dashboard kastje leggen blijft ook bij de mogelijkheden horen.