11 mei 2009

Vanavond was het de bedoeling om de AX weg te brengen naar de garage zodat deze morgen gekeurd zou gaan worden, echter dacht de AX er zelf iets anders over…

‘s Middags eerst tot de ontdekking moeten komen dat de ruitensproeier niets meer deed aan de voorzijde, na veel geëmmer en zelfs het tankje er onderuitgehaald te hebben tot de ontdekking gekomen dat er heen spanning op de stekker stond. Maar eens meten tussen de plus van de stekker en masse, ja 12V… geen massa dus. Even de draadboom volgen en daar lag een massa stekker die na dus los geschoten was, vastgezet en alles werkte weer.

Nu dat weer werkte kon er even een testrit gemaakt worden en even goed schoongereden worden om de CO test morgen te doorstaan. Bij de eerste de beste afslag naar rechts ging het knipperlicht als een gek te keer… kapot lampje waarschijnlijk. Motorkap open want achter werkte het, beetje rommelen aan de stekker en het werkte weer motorkap dicht en weer dood. Motorkap weer open, rommelen aan de stekker motorkap weer dicht en het bleef werken, klap op het zijscherm en hij was weer dood… Toch maar terug naar huis gereden en daar de stekker gecontroleerd, deze bleek erg gecorrodeerd te zijn. Na dit goed schoongemaakt te hebben en met contactspray ingesmeerd werkte het weer en is het ook blijven werken.

Na weer een poging om een testrit te maken de AX uiteindelijk toch af kunnen zetten bij het keurstation en hopelijk morgen met vlag en wimpel APK…

Dit bericht is geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink.

Geef een reactie