Eeen aantal weken terug ontdekt dat de voorwielophanging beschadigd was door de eigenlijk veel te laag hangende draagarmbrug.
De draagarmbrug was krom en de voorste draagarm bevestiging was verschoven en de bevestigingsplaat was krom en aan de linkerkant zelfs gescheurd en deze moest dus gelast worden.
Tijd voor actie dus, veel demontage en na het lassen weer montage, bekijk de foto’s en zie wat er aan de hand is (was).
- De kromme en gescheurde plaat links
- Het kromme deel rechts
- Nogmaals rechts
- De linkerkant
- Ook de linkerkant
- En nog een keer links
- Begin van de klus
- De beschadigde draagarmbrug
- Goed te zien dat er wel wat mee gebeurt is
- Ook de andere kant is krom
- Ook hier is te zien dar de draagarmbrug krom is
- Demontage van de linker aandrijfas
- Ook de rechter aandrijfas moet er uit
- De blokjes van de gedemonteerde stabilisatorstang
- De aandrijfassen
- Demontage van de linker draagarm
- Ook aan de andere kant moet de draagarm er onderuit
- De plaat is weer recht en moet alleen nog gelast worden
- Scheur is weer gelast, nog even de andere kant
- Lassen zijn hier goed te zien
- Nogmaals de lassen
- Alles nog maar is even goed controleren
- Maar weer is gaan opbouwen
- Bijna alles zit weer op zijn plaats
- Aandrijfassen weer monteren
- Versnellingsbak weer vullen met olie
- Doorkijkje van onder de motorkap naar het vullen van de versnellingsbak
- Klaar voor de testrit en die verliep uitstekend, binnenkort moet de GT voor de APK dan ook gelijk de sporing laten controleren