MOTOR |
Type |
benzine |
|
|
momopoint/injectie |
|
Katalysator |
ja: geregeld; “U9” |
|
Aantal Cilinders |
4 in lijn |
|
Cinlinderinhoud cm³ |
1360 |
|
Compressieverhouding |
8,8 : 1 |
|
Boring-slag in mm |
75 x 77 |
|
Max. vermogen in kW (DIN in pk) |
55 (75) |
|
bij toeren/min. |
6200 |
|
Max. koppel in Nm (mkg DIN) |
104 (10,6) |
|
bij toeren/min. |
4000 |
|
Koeling |
vloeistof |
OVERBRENGING |
Versnellingsbak |
mechanische bediening |
|
Aantal versnellingen vooruit |
5 |
STUURINRICHTING |
Aantal omw. Stuurwiel van links naar rechts |
3.15 |
(tandheugel) |
Draaicirkel tussen trottoirs in m |
9,23 |
OPHANGING/ |
Ophanging |
4 onafhankelijke wielen, |
REMMEN/BANDAN |
|
vooras pseudo Mc Pherson |
|
|
Achteras: getrokken draagarmen |
|
|
en dwarsgeplaatste torsiestaven |
|
Remmen |
Voor: schijven in de wielen. |
|
|
Achter: trommels in de wielen |
|
|
met automatische regeling, |
|
|
Voor- en achtercircuits |
|
|
onafhankelijk in X. |
|
|
Vacuümbekrachtiging en |
|
|
begrenzer achter. |
|
Bandern voor en achter |
155/65 R 14 MXL |
ELEKTRISCHE |
Ontsteking |
Gestransistoriseerd |
UITRUSTING |
Accu |
12 V – 150 A |
|
Wisselstroomdynamo |
750 W – 50 A |
INHOUDEN |
Aantal zitplaatsen |
4 |
|
Inhoud van de kofferruimte in dm³ met |
273 |
|
achterbank in normale stand |
|
|
met achterbank neergeklapt |
668 |
GEWICHTEN (in kg) |
Rijklaar (exclusief bestuurder) RDW gew. |
750 |
|
Nuttige belasting (inclusief bestuurder) (l) |
410 |
|
Totaal belast gewicht |
1180 |
|
Max. aanhangergewicht onberemd/beremd |
375/700 |
|
Max. druk op trekhaak/imperiaal |
50/50 |
PRESTATIES |
Max. snelheid in km/h |
173 |
(uitsluitend bestuurder) |
400 m staande start in sec. |
17,6 |
|
1000 m staande start in sec. |
33,1 |
|
0 – 100 km/h in sec. |
10,7 |
BRANDSTOFVERBRUIKEN |
(in ltr./100 km) (ECE-norm) |
|
|
bij 90 km/h gestabiliseerde snelheid |
5,1 |
|
bij 120 km/h gestabiliseerde snelheid |
6,8 |
|
bij standstraject |
7,9 |
INHOUD VAN |
(in liters) |
43 |
DE BRANDSTOFTANK |
|
|